Umělec ze Švýcarska, který dříve vytvořil známou fotografii explodujícího Lamborghini, se nedávno pustil do nového projektu. Fotograf se totiž rozhodl, že vezme některé staré fotoaparáty a rozřeže je na plátky, které zalije pryskyřicí.
Nemyslím že se vakuové a tlakové komory používají k ovlivnění vytvrzování pryskyřice jak nám tady tvrdí autor článku.
Dle mého názoru jde především o to dostat ze vzorku maximum vzduchu tedy bublinek tak aby zalitý vzorek byl prost bublin vzduchu a byl tedy čirý a průhledný.Dále si trochu dovolím zapochybovat o "obyčejnosti" oné pásové pily spíš bych to tipl na superjemný pilový pás aby se podařilo proříznout i velmi jemné mechanické díly které jsou při konstrukci fotoaparátů použity.Jinak jeden z případů kdy umění obohatí nejen zážitkem ale také informacemi.Za mne super rád bych se podíval.
Odpovědět10
Kontext diskuze2Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.